fredag 23 oktober 2009

Se upp för Vargen!

Ni känner till den gamla historien att skrämma för Vargen. Här har hela sommaren gått åt till att skrämma för svininfluensan och när den "äntligen" kommer skrämmer media för att skydda sig mot densamme.
Kan vi få lite vett och sans tack. Jag skulle vilja veta mer. Om ett vaccin i själva verket är en del av ett virus fastän dött, kan det då vara så att reaktioner vid vaccinering i själva verket antyder att personen som får sådana "biverkningar" skulle drabbas ännu värre av det riktiga virus man vaccineras mot? Jag bara undrar för jag är okunnig. Hjälp mig någon. Min farfar dog i spanska sjukan och vad jag förstår så var den en variation av svininfluensan.

2 kommentarer:

Stellas mamma sa...

Läskigt med sådana här framstressade vaccin. Jag kommer inte ta om jag inte blir sjuk.

Nybogubben sa...

...och då är det ingen ide att ta för då blir man vaccinerad för livstiden så att säga!