tisdag 3 november 2009

Svinvaccin!

Nu har jag bestämt mig för Vaccinering! Har tidigare bara lallat på och tänkt att vi får väl se men det blir nog ingen vaccinering för min del.
Men så idag förstod jag att jag tillhör högriskgruppen med mina många kontakter med folk och så såg jag hur jag liksom kunde bli smittad och dessutom föra smittan vidare till mitt barnbarn. Det vill jag inte. Beslutet blir enkelt: Jag vaccinerar mig för att inte smitta andra som löper större risk att drabbas hårt och kanske till och med riskerar att mista sitt liv. Jag gör det för dig Anna Stella Dolores och det känns bra.

MVH Morfar.

3 kommentarer:

Stellas mamma sa...

Oj, vad fint morfar! Dolorosa hälsar att detta ska hon komma ihåg.

Borde jag också göra det?

Stellas mamma sa...

FIn bild du har förresten!

Nybogubben sa...

Pussa på jäntungen!