onsdag 15 juni 2011

Kvällen före kvällen före...

Såhär i sista stund börjar jag tro att det kan bli bra. Fixat lyse i ladan och det beror på loppiskillen i Kråsen. Landets mest prisvärda loppis! Utan honom hade det inte blivit som det blivit med kursen och allt. Jag är nog hans meste kund, ingen annan frågar efter grejer som inte behöver elektricitet. Det finns ingen ström på vallen och närmaste stolpe ligger 5 km därifrån.
I morgon kommer Jögge (http://www.surolle.se/) och då ska allt vara klart. Spännande men oxå lite nervöst. Vet inte vilka förväntningar deltagarna har. Jag hoppas de gillar mitt koncept, det ska va enkelt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack

barbronina sa...

Vid vårt besök på Nybovallen idag, söndag, strålade det om alla deltagare : av kreativitet,trivsel,glädje i samvaron och lycka över att få vistas i denna fulländade miljö för att slöjda med en så eminent kursledare.
Nybogubben har skapat ett mästerverk!
Tack för titten och urgoda kolbullar!
Barbro från Långhed

barbronina sa...

Simon instämmer i min kommentar, säger han - såklart.
Måste också tillägga att den loppisen i Kråsen är en höjdare. En av mina absoluta favoriter/fyndställen. Trevlig är han också.
Barbro, fortfarande i Långhed

Nybogubben sa...

Jag får tacka för titen och Simon stod ju för musiken! Ni är välkomna tillbaka.